Зворотний дзвінок
Каталог товарів
alt

Гарантійні зобов'язання

  1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини та матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо). Даний вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання.
  2. Кузовні запчастини, оптика, електрообладнання та пластикові деталі поверненню не підлягають.
  3. Гарантія на автозапчастини — 14 днів від дня продажу, за умови цілісності упаковки та відсутності слідів установки.
  4. Якщо гарантійний випадок стався в останній день гарантійного періоду, то Покупець повинен негайно сповістити про це Продавця та здійснити повернення деталі протягом 3 (трьох) днів з моменту виявлення несправності.
  5. У разі відправки автозапчастин з інших міст, автозапчастину необхідно здати до транспортної компанії у зазначений термін для відправки Продавцю.
  6. При виявленні браку / дефекту / несправності Покупець повинен негайно сповістити про це Продавця.
  7. Поверненню та обміну за гарантією підлягають автозапчастини за наявності товарного чека.
  8. Гарантійні зобов'язання не поширюються на деталі, що мають сліди пошкодження або з порушеними мітками.
  9. Продавець не несе відповідальності за пошкодження запчастин під час транспортування кур'єрськими службами.
  10. У разі відправлення автозапчастин з інших міст, гарантійний термін рахується від дати отримання вантажу від транспортної компанії за умови, що вантаж забирається у період безкоштовного зберігання. В іншому випадку гарантійний термін рахується від дати закінчення періоду безкоштовного зберігання.
  11. У разі повернення або обміну вживаної автозапчастини за гарантією, витрати понесені Покупцем при купівлі, транспортуванні, встановленні та інші Продавцем не компенсуються.

Товар, що не підійшов, за взаємною згодою Покупця і Продавця:

  • Продавець може прийняти товар та повернути Покупцеві кошти з утриманням 30% від продажної вартості та за наявності міток Продавця.
  • Якщо Покупець придбав кілька найменувань товару та отримав загальну знижку, то при поверненні хоча б одного найменування товару, знижка скасовується.

Звертаємо вашу увагу, що згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», повернення або обмін вживаного товару можливий тільки за згодою Продавця.

Частина 2 статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» встановлено особливі умови для вживаних товарів, які реалізовуються — «Щодо непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій статті 8, задовольняються за згодою Продавця. Відповідно до цієї частини задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився».

Випадки, які призводять до автоматичної відмови в гарантійному обслуговуванні:

    Компанія «AutoMira» зберігає за собою право відмовити клієнту в гарантійних зобов'язаннях за однією з таких умов:
  • засвідчений факт наявності пошкоджень товару внаслідок не обережних або навмисних дій клієнта або сторонніх осіб;
  • порушена цілісність гарантійних пломб, наліпок тощо;
  • присутній факт розбирання запчастини, змінений або пошкоджений його корпус, конструкція, схеми тощо;
  • присутній факт зміни, видалення, модифікації програмного забезпечення, що входить до складу комплекту товару;
  • немає можливості визначити серійний номер пристрою;
  • присутні несправності інших вузлів автомобіля, які в тій чи іншій мірі можуть впливати на роботу товару;
  • монтаж товару Покупець проводив самостійно та / або за участю сторонніх осіб, що не володіють достатніми навичками роботи з подібними пристроями.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на товари, в яких присутні:

  • знос і / або вичерпання ресурсу внаслідок звичайної тривалої експлуатації;
  • умисні або необережні пошкодження товару, нанесені клієнтом або іншими особами, а також не належне ставлення до товару (під дією агресивних рідин, пилу, попадання сторонніх предметів всередину товару та ін.);
  • пошкодження, що виникли в результаті стихійних лих;
  • пошкодження, що виникли внаслідок дії дефектів інших систем, задіяних разом з товаром;
  • пошкодження, що виникли в результаті експлуатації товару не за призначенням.

Умови повернення товару:

Повернення товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд (упаковка, пломби, ярлики), споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару (накладна, товарний або касовий чек).

    У разі повернення товару неналежної якості необхідно надати:
  • довідку і висновок сервісної станції про проведення робіт по установці даного товару на автомобіль клієнта і його непридатності;
  • копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
  • копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт по установці цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
  • копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
  • документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.

Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути замінений або повернений Продавцеві протягом 14 днів, враховуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови: товар, не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію.

Продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у Покупця та провести перевірку якості товару. При виявленні заводського дефекту буде проведено гарантійний ремонт у встановлені законом терміни. У разі затримки поставки запасних частин ремонт може бути здійснений в термін, що перевищує чотирнадцять днів, але не більше тридцяти днів. Якщо ремонт неможливий, то при пред’явленні експертного висновку відділом якості, Продавець здійснює заміну запчастини на аналогічну або повертає кошти У відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів» повернення грошей здійснюється протягом 7 робочих днів.

Адреса для повернення: Нова пошта, відділення №3, вул. Окружна, 32а, с. Липини, Волинська обл., +380 66 149 22 55, Думич Андрій Васильович

Завантажте документ для ознайомлення. Розширений перелік гарантійних зобовязань.

alt

Досвід більше 10 років

Знання, накопичені за роки роботи, дозволяють кваліфіковано підібрати деталі до автомобіля.

alt

Ефективне ціноутворення

Завдяки нашим власним складським приміщенням та місцевим постачальникам ми отримуємо оптові ціни та пропонуємо їх нашим клієнтам.

alt

Розширена гарантія

На наші запчастини надаються різноманітні гарантії, які показують, що ми піклуємося про наших клієнтів.

Товарів у кошику: 0

Загальна сума
0 грн.