Гарантійні зобов'язання
- Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини та матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо). Даний вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання.
- Кузовні запчастини, оптика, електрообладнання та пластикові деталі поверненню не підлягають.
- Гарантія на автозапчастини — 14 днів від дня продажу, за умови цілісності упаковки та відсутності слідів установки.
- Якщо гарантійний випадок стався в останній день гарантійного періоду, то Покупець повинен негайно сповістити про це Продавця та здійснити повернення деталі протягом 3 (трьох) днів з моменту виявлення несправності.
- У разі відправки автозапчастин з інших міст, автозапчастину необхідно здати до транспортної компанії у зазначений термін для відправки Продавцю.
- При виявленні браку / дефекту / несправності Покупець повинен негайно сповістити про це Продавця.
- Поверненню та обміну за гарантією підлягають автозапчастини за наявності товарного чека.
- Гарантійні зобов'язання не поширюються на деталі, що мають сліди пошкодження або з порушеними мітками.
- Продавець не несе відповідальності за пошкодження запчастин під час транспортування кур'єрськими службами.
- У разі відправлення автозапчастин з інших міст, гарантійний термін рахується від дати отримання вантажу від транспортної компанії за умови, що вантаж забирається у період безкоштовного зберігання. В іншому випадку гарантійний термін рахується від дати закінчення періоду безкоштовного зберігання.
- У разі повернення або обміну вживаної автозапчастини за гарантією, витрати понесені Покупцем при купівлі, транспортуванні, встановленні та інші Продавцем не компенсуються.
Товар, що не підійшов, за взаємною згодою Покупця і Продавця:
- Продавець може прийняти товар та повернути Покупцеві кошти з утриманням 30% від продажної вартості та за наявності міток Продавця.
- Якщо Покупець придбав кілька найменувань товару та отримав загальну знижку, то при поверненні хоча б одного найменування товару, знижка скасовується.
Звертаємо вашу увагу, що згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», повернення або обмін вживаного товару можливий тільки за згодою Продавця.
Частина 2 статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» встановлено особливі умови для вживаних товарів, які реалізовуються — «Щодо непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій статті 8, задовольняються за згодою Продавця. Відповідно до цієї частини задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився».
Випадки, які призводять до автоматичної відмови в гарантійному обслуговуванні:
-
Компанія «AutoMira» зберігає за собою право відмовити клієнту в гарантійних зобов'язаннях за однією з таких умов:
- засвідчений факт наявності пошкоджень товару внаслідок не обережних або навмисних дій клієнта або сторонніх осіб;
- порушена цілісність гарантійних пломб, наліпок тощо;
- присутній факт розбирання запчастини, змінений або пошкоджений його корпус, конструкція, схеми тощо;
- присутній факт зміни, видалення, модифікації програмного забезпечення, що входить до складу комплекту товару;
- немає можливості визначити серійний номер пристрою;
- присутні несправності інших вузлів автомобіля, які в тій чи іншій мірі можуть впливати на роботу товару;
- монтаж товару Покупець проводив самостійно та / або за участю сторонніх осіб, що не володіють достатніми навичками роботи з подібними пристроями.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на товари, в яких присутні:
- знос і / або вичерпання ресурсу внаслідок звичайної тривалої експлуатації;
- умисні або необережні пошкодження товару, нанесені клієнтом або іншими особами, а також не належне ставлення до товару (під дією агресивних рідин, пилу, попадання сторонніх предметів всередину товару та ін.);
- пошкодження, що виникли в результаті стихійних лих;
- пошкодження, що виникли внаслідок дії дефектів інших систем, задіяних разом з товаром;
- пошкодження, що виникли в результаті експлуатації товару не за призначенням.
Умови повернення товару:
Повернення товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд (упаковка, пломби, ярлики), споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару (накладна, товарний або касовий чек).
-
У разі повернення товару неналежної якості необхідно надати:
- довідку і висновок сервісної станції про проведення робіт по установці даного товару на автомобіль клієнта і його непридатності;
- копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
- копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт по установці цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
- копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
- документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.
Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути замінений або повернений Продавцеві протягом 14 днів, враховуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови: товар, не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію.
Продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у Покупця та провести перевірку якості товару. При виявленні заводського дефекту буде проведено гарантійний ремонт у встановлені законом терміни. У разі затримки поставки запасних частин ремонт може бути здійснений в термін, що перевищує чотирнадцять днів, але не більше тридцяти днів. Якщо ремонт неможливий, то при пред’явленні експертного висновку відділом якості, Продавець здійснює заміну запчастини на аналогічну або повертає кошти У відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів» повернення грошей здійснюється протягом 7 робочих днів.
Адреса для повернення: Нова пошта, відділення №3, вул. Окружна, 32а, с. Липини, Волинська обл., +380 66 149 22 55, Думич Андрій Васильович
Завантажте документ для ознайомлення. Розширений перелік гарантійних зобовязань.