Зворотний дзвінок
Каталог товарів

Вадим Думич: «Найбільше у роботі компанії я пишаюся нашою командою»

15.02.2023
Вадим Думич: «Найбільше у роботі  компанії я пишаюся нашою командою»

Новий рік – нові виклики, цілі та перспективи у роботі компанії AUTOMIRA. Спілкуємося з її засновником Вадимом Думичем про те, як підприємство йшло до успіху та чим воно живе сьогодні.

–  Вадиме Васильовичу, розкажіть, будь ласка, як з'явилася ідея створення компанії та якими були перші кроки у її виході на ринок.

–  Якщо пригадати історію та розвиток подій, поринувши у далекий 2011 рік, пам’ятаю, я подорожував більш ніж десятьма країнами Європи, повторюючи маршрут щомісяця. Тоді доводилось долати тисячі кілометрів у місяць, ремонтувати та обслуговувати авто за кордоном. І, навіть будучи у розвинених країнах Європи, досить часто була потреба проводити дні в очікуванні певної дефіцитної запчастини, яку, бувало, навіть надсилали з іншої країни. Одного разу, будучи в Нідерландах, на території однієї компанії з’явилась така думка: а чому б не спробувати створити подібний сервіс та забезпечити відповідну наявність запчастин на території України? Йшов час, і приходило розуміння, чого саме не вистачає на українському ринку автозапчастин, тому що і сам часто шукав ту чи іншу деталь. Тож ще у 2012 році ми розпочали з того, що привозили запчастини у зовсім невеликій кількості для себе та друзів. Друзі казали своїм друзям, рідним, сусідам. Так ми збільшували асортимент відповідно до  запитів. Коли ми бачили,  що в цьому є успіх, з’явилась  ідея створити компанію.

–  Як трансформувалося підприємство з плином часу?

–  Так як збільшувався асортимент запчастин і їхня кількість, створювалися додаткові робочі місця. Згодом будувались додаткові складські приміщення, офіси, так би мовити, розвивалась інфраструктура. Покращився сервіс, впроваджувалась гнучка система знижок для постійних клієнтів. Також нашими клієнтами ставало дедалі більше СТО та магазинів автозапчастин, чим ми, звісно, були задоволені. І ця співпраця була не лише в межах області, а й усієї України. Таким чином підприємство з невеликого поступово зростало у всіх напрямках.

– Чи розраховували колись на такий успіх?

–  Коли щодня наполегливо працюєш та змушений постійно приймати виважені, раціональні рішення на користь компанії — немає часу якось окремо думати про успіх, тим більше, його якимось чином «вираховувати». Ти просто працюєш, а успіх наздоганяє. Саме таким є шлях компанії AUTOMIRA.

– Чим найбільше пишаєтеся у роботі компанії «AUTOMIRA»?

– У роботі нашої компанії найбільше я пишаюся її командою. Кожен відділ має такий колектив фахівців, який, у взаємодії з іншими, допомагає підприємству успішно досягати поставлених цілей. Звісно, важливо відзначити і хороших постачальників та інші складові сервісу, що сприяють нашому розвитку. Та все ж, саме колектив — наша рушійна сила. На мою думку, правильно побудовані відносини всередині колективу відображають успіх компанії, динаміку її зростання. Важливим фактором є соціально-психологічний клімат для реалізації потенціалу працівників. Якщо все перелічене присутнє — це запорука зростання компанії.

– Якими є цінності компанії та принципи взаємодії з клієнтами?

— Ключовою цінністю є хороші та довготривалі відносини з клієнтами. Для цього у нас працює відділ якості товару. Також для зручності (знову ж таки — клієнта) у нас добре налагоджена кур’єрська доставка.

– З яких відділів складається підприємство на сьогодні та чи є в планах масштабування?

– На сьогодні у нашій компанії є 7 ключових відділів. Серед них — адміністративний, фінансів, інформаційних технологій, складський, логістики, якості та відділ продажу. Щодо масштабування то, з огляду на час у який ми зараз живемо, говорити про плани і складно, і недоречно. Та все ж, є деякі етапи, які ми хотіли б пройти у 2023 році. Вони і вестимуть до певного масштабування. 

– Що підтримує компанію в успішній роботі у непростий воєнний час та що ви хотіли б побажати своїм клієнтам зараз, аби не втрачати оптимізм та віру в перемогу?

– Нас підтримує розуміння того, що зараз як ніколи, ми повинні бути згуртованими, небайдужими. Важливо підтримувати добрим словом один одного і в колективі, і в спілкуванні з клієнтами.

Хочеться побажати клієнтам віри в хороше майбутнє — з Україною та в Україні, з Богом у серці, адже Він береже всіх нас в цей непростий час. Бережіть себе та свою родину, цінуйте сімейний затишок, даруйте любов та співчуття тим, хто цього потребує. Будуватимемо Україну разом!

Товарів у кошику: 0

Загальна сума
0 грн.